Salg av produkter   - øker kundemassen

Vi har lang erfaring med salg til både nye og eksisterende kunder på utgående samtaler. 

Telefonisystemet vårt settes opp slik at sluttkunde kan ringe tilbake hvis de har spørsmål til produkt, ønsker å tenke på tilbudet, eller har et ubesvart anrop. 

Det vil si at vi er tilgjengelig for alle kunder vi har ringt, slik at deres kundeservice slipper ekstra trafikk.

 

Kundeservice - God kundeservice handler om tilgjengelighet

Responstiden er viktig uansett om det er på telefon, chat eller mail.

Er du en liten bedrift som trenger et kundesenter som kan ta seg av mersalg, svare på spørsmål om produkt eller forklare faktura for kunde?


 

Sentralbord - Et knutepunkt i mange bedrifter

Vi kan ta telefon og møte dine kunder på en profesjonell og god måte, vi kan gi dine kunder et godt svar og god hjelp.


LT Partnertjenester AS benytter et telefonisystem som er  lagt opp for sentralbord slik at vi kan sette over samtaler til rett person i din bedrift.


På den måten vil du kunne gjøre jobben din samt at kunde kommer raskt igjennom på telefon.


 

Aktivering - når antallet inaktive kunder øker

Har du mange inaktive kunder kan det være smart å ta en telefon for å se om det er noe du kan gjøre for å få de aktive igjen.

Skulle du ønske at flere av dine kunder var aktive?